Isabells iphone ;)

Hej
Skolan gick bra !
Vi ( jag och Isabell ) har precis ätit mellis ! Jag sitter absolut inte på toan och Isabell rycker absolut inte handtaget ! Bara såatt ni vet lixom ;)


buhu.

tog massa bilder med linas ipod men dom laddades inte upp .. ledsen tjej ! hihi . töntig jag är :( sitter och kollar på idol ! jag vet inte riktigt vem jag "hejar" på :p hehe. imorgon har jag lixom inget "inbokat" , haha , mooooooooobbad. soppigt inlägg jagvet ! träningen gick iaf bra ! vi sköt lite på mål först , sen ngn ( jag vet inte vad det heter :((((( ) sen spela vi iaf match och styrka. det går innte att ladda upp bild , den grejen som brukar finnas som däääär man laddar upp biler på , den raden finns inte ?! :o sååååååååååååååååånt är livet . /Elsa

Hos lina jao bloggar från hennes iPod!

Hej

Kom hem för drygt en halvtimma sen.
Träning ikv oxå!

/Elsa




Dagens outfit/ elsaolina
Nya brallor ;)


nytt i garderoben :p

haha , det var alla utom mina fingervantar , hårnålar och toffsar !
det var det , jaa.
/Elsa

26 september 2011 !

hej !

skolan var helt okej , ganska bra utom att vi tog SPRUTA :( det gjorde bajs ont , var jäääätte nervös innan .
aja , det gick bra sen ! har lite ont i armen just nu . vid halv fem när mammaa slutar skolan ska jag, tilda & mamma ner till stan ! vi ska kolla på jeans , hårnålar , vantar & skor . idag på rasten ramlade jag på fotbollsplanen som är av/i asfalt så mina favorit jeans gick sönder :( buhuhu. aja , sånt är livet . men nu tycker jag att mamma borde komma hem ! just nu kollar jag på lilla aktuellt, såg i tidningen och nyss på teven att helsingborg tar sm-guld ! grattis elr vad man ska säga , kul för dom ;) skrev inte att vi spela match igår , men det gjorde vi iaf och vann mot bk sport med 4-3 !! nu trorjag vi kommer på fjärde plats i serien ! vi kör nämligen i division 5- svår ! men domarn söööööööööööööööööööög ! helt störd rent ut sakt ! jessica blev typ "taklad" i ryggen och blev helt lerig , stackarn men det gick bra som tur va ! och fanny fick ett knä på låret . fast dom spela fult som fasen ! nyss ringde mamma och sa att hon åkte från jobbet så måste stäänga av datorn !
på spotify går just nu someone like you- adele (y'


/Elsa


ni får en bild på sötaste ! ♥


kossa muuuuuuu.











nikon d3100 standarobjektivet (;

grym dag med den bästa idag ! vi var på labro och fotade koooooossor och varandra :p

ínte redigerade !

/Elsa

SRY MEN SKOLA JU !

hej sitter med isabell och vi chattar med en störd unge ! ;)
haha , jävla tönt hon är asso !
aja , men förlåt för dålig uppdatering dom senaste dagarna !
idag efter skolan drog jag och isabell och åt mellis här asso hos mej , sen drog vi iväg en sväng och chilla med hanna & martin :p
sen åt vi mat ;) kött med potatis !! (Y)(Y)(Y)(Y) mums... xd
älskar dej sötnos ! ♥
omg så söt ! ♥
photo by : isabell hammar ( utom dom på henne ;) )

CANON EOS D1100 ( vet inte vad objektivet heter eftersom det är isabells kamera ;) men standarobjektivet ;) )

/Elsa

godmorgon , 18 september 2011 !

hej , jag vaknade ungefär vid .. jag vet inte :D
så leta jag fram min mobil , som låg i jackfickan och körde lite wordfeud .. :p
gick och hämta datorn lite senare . idag mst jag först göra lite matte , sen vid 14 är det match ! kom och kolla ! det är hemma ;) matchtruppen kommer upp här nedanför .
efter matchen ska jag kanske först kolla julias match och sen kanske va med ebba :)
tänkte skriva några bloggar jag följer som är läsvärda !
matilda kjell -
moa lindén -
bakfickeryttarna -
ebba carlsson -
kajsa persson -
jag tror det är dom jag följer :D
/Elsa

svar på tal , undra veem ? ;)

haha , fick en komentar :
haha , jaa ... undra vem ?! :p jag tror absolut inte det är josefine ♥ sötis ! :)
/Elsa

skypar med josefine & anna !

hej !
efter sista inlägget så hjälpte jag pappa med maten , lax pasta ! mums ! sen kolla vi på teve & datorn lite ...
så drog vi och möte tilda och lojs , dom kolla ju på bio ;) och gick hem på vägen köpte vi godis , fett onyttiga !!!!!
sen kolla jag lite på inter - roma , men romas mållis fick typ vääääääääääärldens smäll på huvet av inters typ anfallare , inte sneijder iaf ! men så han blev medvetslös ;s sen orka jjag inte kolla mer . så ringde josefine mej på skype så jag gick in på mitt rum ! imorgon mst jag iaf göra matte , buhuhuhhuhuhu , ligger efter eftersom jag varit sjuk & vi 14 har vi match mot triangeln , ( sugna på revanch !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
och nu sskypar jag fortfarande med anna & josefine ! :)
fortsätt att komentera !
ska vi ha frågestund ? komentera vad ni tkr !


haha , nu blir hon säkert jätte glad ! söt ! ♥
/Elsa

svar på tal !

svar : JA ! den äger ! ;)

fördriver tiden!

01. Fullständigt namn: elsa jenny kristina eriksson

02. Ålder: 12

03. Vart bor du: - :p

04. Bor tillsammans med: Mina föräldrar o tilda

05. Husdjur: hund , ladde !

06. Färg på ditt hus: Någon gul färg & ljusrosa typ . asso två olika ;)

07 När är du född: 29 juli 1999

08. Klass: 6:an

09. Vilket år tar du studenten: inte en aning

10. Något jobb: Neee :)

11. När gick du upp i morse: halv tio - tio

12. När ska du sova: Jag brukar lägga mig olika

13. Duschat idag: nää ;)

14. Kramat någon idag: arååå

15. Pussat någon idag:

16. Vad har du ätit idag: mackor ? yougurt . glass ;)

17. Dagens klädsel: jeans o en långärmas & adidas

18. Dagens smink: har aldrig sånt.

19. Dagens sötnos: ladde ♥

20. Dagens roligaste: Lojs ♥

21. Har du många vänner: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

22. Hur många har du kysst: vene :p

23. Vem kramade du senast: mamma ♥

24. Vem saknar du: mamma & fotboll + handbolls laget

25. Hur många har varit otrogna mot dig: ingen aning ingen tror jag?

27. Har du pojk-/flickvän: nää ;)

28. Vem pratade du med i telefon senast: mamma lr pappa tror jag

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Jag kan inte för jag ska till min farmor och gratta henne♥

FAVORIT:

31. Film: många men Easy A är väl bra ;)

32. Låt: moves like jagger , haha :p

33. Mat: fleskfilé !

34. Dryck: vatten & fanta / cola

35. Färg: många !

36. Tv-serie: om serie A är en serie så :p haha elr la liga !

37. Stad: göteborg trorjag :p

38. Land: cypern trorjag :p

39. Ämne i skolan: geografi trorjag :p

40. Tv program: vetinte!

SENASTE:

41. Personen du tänkte på: har inte en aning !

42. Personen du pussade: ladde , hund men iaf !

43. Gången du spydde: någon vecka sen !

44. Gången du grät: har inte en aning ?!

45. Pizzan du åt: billys :p i fredags ;)

46. Gången du var i Göteborg: i sommras !

47.Gången du var i Stockholm: a long time a go ;)

48. Gången du duschade: igår

49. Gången du sov: inatt

50. Personen som såg dig gråta: vetinte !

51. Svart eller vitt: svart och vitt :p

52. Hund eller katt: hund

53. Ut och festa eller hemma och mysa: inte precis "festa" men det är roligt att va ute med kompisarna och ändå mysigt att va hemma :p

54. Tvspel eller datorspel: tvspel ;)

55. Singel eller upptagen: singel

56. Pussas eller kramas: kramas :p

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: ?

58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad

59. Big Brother eller Paradise Hotel: inget av dom

60. Har du svart hår eller blondt: blondt

61. Har du blåa ögon eller bruna: blåa

62. Choklad eller lakrits: BÅDA !

63. Göteborg eller Stockholm: göteborg

64. Högerhänt eller vänsterhänt: högerhänt

65. Coca cola eller fanta: fanta !

66. Pizza eller kebab: hmm...... pizza !

67. Randigt eller prickigt: randigt

68. Älska eller älskas: både och

69. Leva eller dö: leva så klart!

70. Personer du älskar: Oj! det är ju flera jag älskar ! kompisar familj och ladde !

71. Personer du hatar: "pippi " ;s

72. Pojk-/flickvänner du haft: det vet jag inte, några styckna.

73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: vene

74. Glassar du ätit på en dag: ingen aning

75. Nämn en festival du vill på nästa år: vet ej

76. Gånger du haft minnesluckor: vaaaa?

77. Gånger du varit hög: ingen :s

78. Personer du saknar just nu: många !!!!!!!!!!!

79. Gånger ditt hjärta brustit: vene

VEM:

80. Vill du kyssa nu: vet intte ?

81. Träffade du senast: pappa sitter i soffan , men annars mamma , tilda & lojsan !

82. Sjöng du senast för: lojsan mej själv?

83. Hade du senast en msn-konversation med: matilda padron ♥

84. Spelade du tvspel med senast: lääääääääääängesen!

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: haha , ebba & julia :p

86. Vill du kasta en sten i huvudet på: ?

87. Förtjänar att dö: vene

88. Är söt: david beckham , ^^

89. Vill du sova jämte inatt: ladde :p

VAD:

90. Gör dig glad: fotbollen, handbollen o vännerna

91. Gör dig ledsen: då folk snackar skit.

92. Vill du helst göra nu: träffa julia & ebba ♥

93. Önskar du att du slapp göra: vt nt.

94. Vill du ha nu: maaaat kanske :p

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: har precis fyllt :p men nästa gång, iphone, data :p

96. Längtar du till: imorgon på matchen!

97. Tycker du om dina betyg: jarrå

98. Ångrar du i ditt liv: ingen aning

99. Är det bästa som hänt dig: ladde trorjag ♥

100. Hur mycket är klockan: 17.49


nice (a'

pitbull - rain over me . marc anthony !

glidit runt på stan med lojs & tilda !

mobbad bild från igår , jao !
hej !
sitter i soffan och är jätte trött !
vi somna nog vid 1 igår kväll . jag vaknade halv tio dom andra vakna kanske vid nio ?!
som jag skrev i rubriken har vi gott runt på stan. jag hittade inget men tilda och lojs hitta varsin tröja från h&m !
tildas får ni nog se ngn gång ;)
nu drar dom och kollar på bio , " JAG SAKNAR DIG " tror jag den hheter , hade verkligen ingen lust att kolla på bio , INTE bIOVÄDER IDAG !!!
hahaa jag bara sitter och kollar på fotboll istället !
SWANSEA - WEST BROM 3-0 .

fråga mej inte vilka lag de är för de vet jag inte , det ända jag vet elr tror att de är från storbritanien :p
seriöst fotboll är livet , jag älskar't ♥♥♥
ikväll blir det förhoppningsvis serie A inter - roma ! :D

juste träffa julia , beata & ebba på stan oxå ;)



haha , bild på mej ngn gång på sjön ♥

/Elsa

lojs nu !

hej !
sitter / ligger på golvet med datorn och varsin mobil ! hhaha !
haha , men lojsan är en "HUNDMAGNET" enligt henne iaf ! ladde hoppa på henne och börja jucka xd
oså när vi gick hem från ica så stog det en gubbe och sjöng på balkongen mot / till oss . lääääääääskigt !
haha , vi köpte iaf en läsk & godis , fett onyttiga , men det är hElG ? ;)
vi lyssar oxå på FEST HOS ADAM :P
mobba ite mej !
fula!
sååååå fuuuuuuuuuuuuuuuula !!!!!!!!! :((((((((((( buhu...
/Elsa

juste lojs fota mej och tilda förrut men hon orkar inte ladda över bilderna t datorn ::(



kära 16åriga jag...


dagens låt :p

Moves Like Jagger - Maroon 5 featuring Christina Aguilera

/Elsa

:p

om ni vill läsa om min & mitt kära handbollslags " kväll " så tryck hääääääääääääär ! :)
ELSA HALLBERGS BLOGG . JAAAAAA ! ::D

sho bre

hej !
skolan var helt okej , pannkaka till lunch !
sista lektionen va det tre killar som slogs och ja... så vi andra fick sluta ca en halvtimme tidigare (Y' :d
men nu ska jag gå och ta ngt att äta ;)
söööt !
OMG , oseriös JA !
/Elsa

stoooooooooooooooooooooorm ? :o

hej !
här är det typ storm här :(
vi som ska har typ friluftsdag imorgon !
men träningen gick väl helt sådär okej ;) problemet var bara mej och motvind ;d
haha , men nu kollar jag på idol ;)
vet inte om jag ska läsa lite nuu oxå :p
hahha , en bild på mej & ebba , " gummihästen :Pppp " ♥

ny header ;)

hej !
har fixat ihop en header nöööjda ! ( a' tryck f5 om ni inte ser ! ;)
men vi har iaf gjort alla våra TVÅ hela läxor ;) det har vart värre kan jag säga :)
imorrn ska vi ha friluftsdag så vi slutar halv två fast ska egentligen sluta 20 i tre ! :D
träning ikv , taggad har ju vart sjuk så har inte tränat ;)
/Elsa


lite cool va ? :p haha skoja ;)

teve

läxa och sånt imorrn efter skolan. så blir nog ganskaa bran uppdatering imorrn ;)
/Elsa

hääftigast (typ)

hej :)
Tilda här :)
jag har inte bloggat för att jag glömde helt bort den ( piiinsamt )
snart så ska vi paddla kanot :)
ne och så vet jag inte men herrå :D
Tilda ♥
liten ful bild som blinkar heh ;)

10 år sen , det var då dom sa att världen skulle förändras !

google bilder
idag skickar vi en extra tanke till dom som förlorat någon ! ♥

R.I.P <3

/Elsa & Tilda

'


MORFARS ! ♥
OREDIGERADE!
där har ni ALLA !
dom blev finare än goda !
receptet har ni HÄR ! haha :p
fuul , oredigerad !!!!!!
/Elsa

just nu barbra streisand & muffins som ska bli cupcakes i ugnen !

nikon D3100+AF-S nikkor 18-55mm 1:3.5-5.6 G

btw , dålig uppdatering på grund av att jag har vart magsjuk :( och tilda har jag inte en anning om vrf hon inte bloggat !
/Elsa

trött som f*n !!!

känns som jag kommer somna typ vilken sekund som helst !
sovgott alla pigga & trötta ! :P

kul liv.

hej !
blir skola imorgon! (y) vi ska ju till boda borg med klassen !
här sitter jag och ska plugga gloser medans tilda är på stan med hanna ! :(
/Elsa

-bildfritt-

sjuk

.
/Elsa

sjuuk :(

Matilda om inge vidare va ? :(:
ha så kul hos tankläkarn, haha ;)
IP: 85.226.73.19
05 September, 18:34

svar: haha , det gick inge vidare fast inga hål :p

hej !
dagen gick bra tills efter gumpan i omklädningsrummet. jädrans vad ot i huvet jag fick :(
men det var bara en halvtimme kvar sen sluta vi !
sen hängde lina med mej hem , men jag hade såååååååååååååå OOOOOOOOOOOONT i huvet och mådde inge bra så hon cyklade hem ...
sen har jag bara gjort ingenting !
pappa tror attt jag har feber :(
/Elsa


den här sötisen fyllde 1 ÅR igår ! ♥♥♥♥♥

inge vidare va ? :(

hej !
idag ska jag till tandläkarn vid 20 i nio tror jag ;)
MIN MOBIL DAMPAR SÖNDER !! :(

MEN I HELGEN HAR VI HAFT FULLT UPP TROR JAG SÅ JAG HAR INTE HAFT TID ATT BLOGGA!
COOL SOM JAG ÄR HAR JAG SKAFFAT SKYPE ! :P
puss o hej leverpaster ! xd haha nej men nu ska jag ttill skolan om någon timme så jag kan inte blogga heej då !
ni får en bild på allra finaste ponnien !! ♥
åhh , jag saknar dej allrabästa ! ♥♥♥♥

oj OJ oj Oj igen! :(

haha , men nu sitter jag och webbar med anna & hanna ;D
haha ,
ssnyggingar ! (y' ♥
/Elsa

osry för dålig uppdatering dom senaste dagarna :(

men nu mst jag cykla och möta isabell och sen vidare till skolan ;)
/Elsa

- bildbrist -

RSS 2.0