bloåååä

ndcwiho1f
heheh nej hej har inget att skriva så hejda
ladde :)
/ tilda

drar till träningen snart ! :D

/Elsa

haha !

har gjort alla läxor förutom den som är ti imorrn xd
men tror jag tränar så jag gör den efter träningen trorjag :p
photo by : isabell ♥

precis kommit hem - nu läxor -.-

hej ! :)
kom hem från skolan för en kvart sen kanske , det var helt okej.
va jätte trött på förmiddan , men va piggare efter lunch. sista två timmarna så hade vi nytt ämne " fysik/kemi !
det var faktiskt ganska roligt . vi hade jessica ( femmans lärare , dom hade våran ) . och så slutade vi vid 20 i två , pratade med lucas och eric en stund innan jag cyklade sista biten . så tog jag mej en tallrik fil & flingor . ska snart sätta mej och göra läxorna har 3 stycken :( men med lite JB musik funkar't nog !
matilda kommer runt tre halv fyra !! (Y)
vet inte om jag ska träna idag har ont i fötterna fast jag vet inte varför ?!
har pratat lite med linnea på msn oxå !
/Elsa

ska sova snart

hej !
har iaf vart med isabell om ni inte förstod det ( videon ) :p

/Elsa


photo by : isabell ♥

photo by : isabell ♥

photo by : isabell ♥

photo by : isabell ♥

photo by : isabell ♥

photo by : isabell ♥

åhhh hjärtat ! Jag glömmer dej A.L.D.R.I.G !! ♥
- PUX -

tävlar hos alexandra !

jag är med och tävlar om en Ziperall hos Alexandra - www.vadfanskajagheta.blogg.se :)

kom direkt till inlägget : http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfri-ziperall.html?_tmp=4326978243aa816e286163c52d1319a70c01db39

isabell -iiiiiiiiiiiiiidomin ( komedi xd )

hahaha ! ♥
/Elsa

I skolan

Slutar om 40 minuter ! Skriver nog inte förns ikväll . / Elsa

unnecessaryposts.com

hej har nästaaaan kommit hem från lina , vi var ute och fotade och så fick jag tårta hos dom :)
ska snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart sova .
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej dååååååååååååååååååååååååååååååå !
Onödigt inlägg!

mår skit ...

hej hej :)
nu sitter jag och gör igenting :/
ont i huvet och har kanske feber :(
någon kånstihg bild
en clown jag gjorde i paint typ förra året ;P

town with wilma' !

hej har precis kommit hem från stan .
hittade mycket men köpte inget , jag och mamma skulle åka till intersport efter hon hade träna ( snart ) men så kolla jag på google & då var det stängt kl: 16.00 :[ vi skulle kolla på ett par träningsbyxor .
sånna !
men vi får åka dit efter skolan ngn dag istället.
sitter och kollar fb och lite sånt . och på teven går " alla vi barn i bullerbyn ".
haha , fett lyx dom från bullerbyn får gå hem mycke tidigare än dom andra !!
det här avsnittet nu !
lina - jag faller , faaaaaaaaaller !
// elsa ♥

taco

tjouu :P
nu sitter jag här och äter tacos medans Elsa "tvingar" mig att blogga...
om typ en kvart ska vi åka till stan och träffa Wilma ( har Elsa redan skrivit det? )
jaja
asså det känns som jag bloggar ganska lite...
det är för att när jag har datan så känner jag inte  för att blogga men när jag får det så har Elsa oftast datan :/
// tilda ♥



en bild från i sommras :)

yyeah !

blir wilma på stan idag ! (y'
hörs efter !
// elsa ♥

sitter och lyssnar på justin bieber - pray ♥ gosh vad den är bra !

har vart ute med hunden & ätit frulle . vet fortfarande inte vad jag ska göra idag .
julia & ebba är i örebro :( korv på dom !!

ska läsa lite bloggar nu !

datorn laggar om f*n fortfarande ! :o




// elsa ♥

tävling -

hej !
vi tänkte ha en liten tävling. som går ut på att du ska skicka en bild på det bästa / roligaste du har gjort i sommar. ( kan oxå vara en natur bild )
skriv namn & bloggaddress ( om du har blogg ) . skicka till : [email protected] !
komentera att ni är med oxå !
tävlingen avslutas ikväll elr imorgonkväll !

Lycka till !











godmorgon !

vaknade runt halv åtta av att lampan i mitt rum ramla ner på golvet , för jag hade öppet fönster .
sen kom ladde så vi myste liten stund sen stack han igen. idag har jag inget planerat . har lust att ta en sväng på stan. jag har presentkort på kappahl och gina ! jaja. jag får se vad jag hittar på .


hehe , en bild som jag redigerade igår på photoscape !

// elsa ♥

godnatt !

hörs imorrn .


chillar haha

hej !
haha , men jag sitter i soffan och kollar på ngn tråkig film .
jag har iaf hunnit vart ute och fotat , elr ja vi skulle ha fotat men vi stannade och pratade med lina, matilda & isabell , sen skulle dom gå in och göra ngt . och så har jag och tilda vart ute med hunden . oså har jag ätit oxå , pasta med carbonara . tror det stavas så ... nu sitter jag bara och slappar i soffan. ;)

har redigerat en bild , men skriv vad ni tkr ! haha , men jag vet inte hur man gör egentligen , men tar lite på känsla ;)


världens finaste vovve ! ♥


don omar - danza kuduro !

// elsa ♥


bilder från match mot harg. ( inte från idag )


haha , blev en annan oxå :p



dålig bild .












här har ni några av alla bilder tilda tog ! 

ni som inte fattar är vi dom vita :)

// elsa ♥

yes , en vinst ! :D'

datorn laggar som f*n ! :o

men lojsan drog hem vid 11-halvtolv , sen kom pappa vid 20 i tolv så drog vi ner till samlingen och drog vidare med nora och hennes pappa i bilen mot katrineholm ! 1:a halvlek (0-0) var vi överlägset bäst ! vi hade FLERA chanser , men antingen i ribban elr utanför. jaja. men i början av andra var vi nog väldigt trötta , ( de var SJUKT varmt ! ) fast efter ca 10 min kom vi igång som i första igen ! och efter ett tag passade jag t nora som passa vidare till clara som kunde driva själv mot mål och enkelt slå in bollen imål. sen hade vi inte riktigt lika många , dom hade ganska många vassa chanser oxå men vi ( amanda höll nollan !! :D ) va ju så proffsiga så vi vann ! :D så duscha vi och fick varsin fanta av tommie för vi vann . :D


en bild på när jag fotar med linas kamera , ganska läne sen :p


datorn dampar så ni får inga fler bilder  i det här inlägget ;/

// elsa ♥

go natt !

vet inte om vi ska sova än , men det blir nog inget mer inlägg iaf !
god natt
// elsa & tilda ♥

OJ , MOBBAD TILDA !

goo$h !

edited -

haha , men jag kan inte redigera. så jag bara hade lite roligt ! :p

tack bästa lojs ! ♥ :D

hejj , nu har lojsan fixat designen ! TACK !
så nu är bloggen MYCKE snyggare typ , vi sitter och kollar på mr. bean på semester, haha ! (y'
imorrn ska vi spela match mot värmbol !
haha , men nu vet jag inte vad jag ska skriva längre , men nu har hon laddat ner PHOTOSCAPE till oss ! :D:D:D:D
// elsa ♥
haha , oj jag tror den blir en anning stor ! :o oj haha , hela fick inte ens plats !

fiin


emililönneberga


hAhAAA xd

::D::

lojs

Hej hopp !
NU är jag och Elsa med Lojsan, HON SKA SLEEPA OOOVER HEER ( OJ CAPS)
tjena hopp
/tilda☺
BULLE :D

nu ska jag gå och byta om för att sen cykla ner till träningen !

tjingg :pp

f*n tappa mobben :(

syns knappt men högst upp är det en typ lucka som inte ska vara där :(

funkar fortfarande inte men aja :p

sitter i fotöljen och lyssnar på musik ! :D
fast nu kom jag på att jag mst träna på gloserna som är tills imorrn :o
träning ikv. kmr inte ihåg vad vi hade för lektioner :p
lyssnar på denna (Y) :d
// elsa ♥
fin gammal bild ...

hemma för typ en timma sen :p

går inte att göra videoblogg :o
provar om ett tag igen ;)
/elsa ♥

godmorgon ,, har inte tid att sitta här så mst gå och äta frulle (;

hörs efter skolan :)

mobba absolut inte !

haha , mobba inte xd

potatisskalare :)))

tjenare mittbenare ;D
nu ska jag TILDA ERIKSSON och ELSA ERIKSSON min tvilling skala potatis
hi hi
he he
POTATISAR HÄR KOMMER JAG !

//Tilda ♥

test

test xd

OJ OJ OJ OJ OJ ! :oooooooooo men ingen design & skoola :o

hejhej !

lesen för VI inte bloggat på typ 10 dagar ! D:

men skolan har ju börjat och så...

men vi ska iaf försöka blogga iaf en gång om dagen , men nu mst jag städa mitt rum ;/


haha , mobba INTE ! :o

/ elsa och tilda som glor på teve xd ♥

---------

Hej
Jag vet att jag inte har bloggat något men när jag precis började skriva ett inlägg så dog datan...
Och sen har jag verkligen inte haft någon blogglust.
nyss hittade jag ett par bra ordspråk :
Ett rum utan böcker är som en kropp utan själ.(Latinskt ordspråk)

Tiden är den enda resurs som inte kan förnyas.

En kvinna måste vara dubbelt så skicklig som en man för att nå hälften så långt.

De människor som fått ut mest av livet är inte de som levt ett sekel utan de som levt varje minut. (Colette)

Livets väg är inte alltid asfalterad.(Björn M Söderblom)

Alla vill leva länge, ingen vill kallas gammal.(Norskt ordspråk)

Somliga människor har bara en bok inom sig, andra ett bibliotek.(Sidney Smith)

Vill du ha något sagt, be en man. Vill du ha något gjort, be en kvinna.(Margaret Tatcher)

gillar dem :)



//tilda ♥




nytt i min garderob + lite annat ;)

chinos ( stavas ? ) - h&m

två sjukt sköna långärmade tröjor ! - Cubus

långärmad tröja- bik bok

kofta - h&m

t-tröja - new yorker
^^

...
bokpapper , till skolböckerna :p - bokia

ladde- trött :)
ladde sov ;)
justdetja... han sov för en stund sen , sen *BLIXT* ;)
// elsa ♥

-

hej... sry för att jag inte bloggat ...

godmorgon !

hej alla läsare ...
snart ska jag och tilda cykla ner till sportlägret !
vi ska bara göra oss iordning så egentligen har inte jag tid att sitta här , men men ... :p
ikv har vi träning oxå :) vet  inte vad som hände med headern , men hon sa att det va ngt med hennes dator , jaja .
får prata med henne idag ! :)
nu mst jag gå ...
haha älskar dom här bilderna , ni ska få se mer av dom ngn annan dag ! ;p

// elsa ♥

snart sova ska upp halv åtta ;/

hej :)
vi håller på att leta efter en som kan fixa bloggdesignen , jag kan fixa...
men vi vill få den riktigt fin ;) hehe .
men ska iaf upp halv åtta imorrn för vi ska ju på sprtläger den här veckan :D idag var det grymt roligt !
man har en huvudidrott ( vi har handboll ) sen efter lunch har man en "provapåsport" :p imorgon ska jag och tilda ha innebandy ;) lina & matilda ska ha bågskytte :)
nu är alice bästa jansén klar med headern ! (y' :D
mst sova nu ;/
sovsågått
// elsa ♥
-bildfritt-

hej !

hej !
nu har vi ny blogg & vi tänkte berätta lite om oss och så ;)

namn: elsa eriksson
ålder: 12
intressen: fotboll, handboll , fota & vänner ? ;)
familj: mamma, pappa, tvillingsyster ( tilda ) & hund LADDE ♥
skriver ofta om: ja... hehe , allt ?!
arbete: skola
bloggar jag läser: öhhh xd många ... juliadelfin.blogg.se , stinarooken.blogg.se , annajohaansson.blogg.se , hannahahrenberg.blogg.se , linneathell.blogg.se , lojsanfoto.blogg.se , blommmans.blogg.se , ebbaasfoto.blogg.se , matildafotogalen.blogg.se , emmabjorlin.blogg.se , bbiancas.blogg.se , juhliacesar.blogg.se , llinneaandersson.devote.se & moalinden.blogg.se . hehe , alla är RIKTIGT bra ! (y'
favoritmat: varmrökt lax :D


namn: Tilda Eriksson
ålder: tolv
intressen: LÄSA ♥  , fota , fotboll , musik & vänner ;)
familj: mamma, pappa, tvillingsyster ( Elsa ) och VÄRLDENS bästa hund Ladde ♥
skriver ofta om: allt som oftast inte är speciellt roligt att läsa...
arbete: skola?
bloggar jag läser: megapixlar.blogg.se , nevnarien.blogg.se , moalinden.blogg.se + lojsanfoto.blogg.se :)
favoritmat:  Pasta (kärlek) av alla möjliga sorter :D


söt hund ! ♥

tilda ! ♥

haha , elsa :p


// elsa & tilda ♥


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0