BLOGGPAUS

HÖRS NGN GÅNG...

öönskelista

tjena sover nog nu !
men tänkte skriva en liten önskelista här nere ↓
  • PENGAR
  • PENGAR
  • PENGAR
  • PENGAR
  • PENGAR
  • PENGAR
  • PENGAR
  • IPhone 4 /s/
  • hörlurar helst wesc tror jag
fin önskelista ♥
hörs nog när jag vaknat igen :)
söt :o ♥

hemma från disco .

hej !

stack iväg med lina till bryngans disco , va femmorna som ordnade så inte lika kul som annars men kul vare !
imorgon vill jag ti kg och prova mina nya fotbollsdojer !
ska sova när som helst !
ny tröja , gina - 199kr
natti ♥

nu finns jag hrä ist.!

häääääääääääääääääääääääääääääääär ! ♥

GoDmOrGoN

hej , tilda bloggar aldrig :(¨
men drar snart till skolan :)
hörs efter trorjag ! :D

haha , myccke inlägg , bra va ? xd

men åhh , vad jag bara skulle vilja ha den känslan att precis tryckt på jaa , vad man nu trycker på när man ska köpa kameran ♥
åhh...
elsa drömmer sig in i drömmmen ( ? xd ?)
hahah :(

hej då
/elsa

jaa ^^

hej , ! tänkte bara berätta att jag lever på den hääääääääääääääääär sidan just nu ! :D:D:D haha mongo jag är ! jag har kommit på att jag älskar handboll ♥♥♥♥♥
pussohey ! xd
kolla sidan därr uppe : annars här http://www.netonnet.se/art/foto
image description
amen snygga !

Lina äter då passar jag på att blogga ! smart va ? ;D

haha , nejmen hon äter ngt gott iaf .
hon var skyst och fixa smileys åt oss ! haha , jag vet inte om tilda vill ha det !
nu kom hon så BYE BYE !
men fin ! oooooor noooot'
/Elsa the best one !

juste elsa h landade i NEW YORK IDAG kl 13.00 fett avis :(

- sitter på en stol i linas rum

tjena halloo !
matilda , jag och lina har nästan precis kommit in från en lååååång promenix !
det mest jag som fotade dom och massa bilder blev sketa braa ! men det funkar typ inte att få över bilderna på datorn från hns kamera .. JAG VILL VERKLIGEN HA EN SYSTEMKAMERA NUU ! men men .. asso jag har ju en men jag vill ha en egen CANON ! mamma har ju tappat bort linsskyddet oxå så jag tog inte med den . men nu ska vi kolla lite "fotoutrustning" ! haha . nooordar vi é ! men nu paaallar  inte lina med att jag bloggar mera ! xd
men kommer förhoppningsvis ett inlägg innan jag går och lägger mej !
kommer aldrig glömma dej tjejen , alla våra lektioner tsm ... JAG älskar DEJ ! ♥♥♥
tvåå ffinfiina bilder från arkivet , som isabell / amanda k har tagit !
/Elsa
canon eos 1100D /EFS 18-55mm/

11-7 ! :D

tjoo !
hemma med en vinst ! 11-7 och jag fick slänga in två bollar , en från min egna straffretur och andra från mitt6 tror jag de heter annars ren svenska linjen ;) haha , inte kul men iaf :)
men kollar förfult på systemkamera typ 24/7 , vet att mamma har en men vill ha en canon , dels för att många i min ålder har canon , så kan jag få hjälp av kompisar och verkar som en bra kamera !
men det står nog mellan dom här två :
OM jag skulle får elr typ köpa elr nått sånt så blire NOG canon eos / 1100D / 550D !
hihi , nu kom mamma !
hej då ♥
/Elsa

godmorgon

tjoo !
det gick nog gaaanska bra att dila med mamma igår ;) men jag vet inte riktigt än ...
håller just nu på att ÖVERFÖRA bilder från mitt minneskort i mobben ti datan :D
så bilder kommer nog hääär nere ↓
men idag är det iaf match mot eskilstuna guif f00 men dom är nog bra eftersom dom spelar i våran serie , men vi ska iaf kämpa för en seger ! tjejerna förlorade igår , försvaret var inte det bästa , men anfallet var riktigt bra förutom i slutet då dom slarvade lite . men jäckligt bra jobbat ALLA som spelade igår ! ♥
vi tror att vi har mött dom bästa lagen nu , men man vet ju aldrig eftersom vi innte spelat mot ngt av lagen föörutom , bara lindesberg i en cup då vi vann bbåda matcherna ...
hoppas iaf på en vinst , SÅKLART !
nu är bilderna klara !
bRara massa s k i t bilder :(

men jag vill ha , jag ska ha !!

hej :)
JAG SKA HA EN SYSTEMKAMERA NUUU ! :( JAG VILL HAAA !!! 
JAG SKA DILA MED MAMMA NUUU!  HEJ DÅ !!

föresten een canon isf, MOHAHA HANNA LOUISE :D

puss pårey ( hl : )


puss på dej oxå , och julia ♥
och matilda och isabell och mamma och pappa och ladde och massa massa fler människor :D

min lördag !


vad händer med denna sak ? :(

hej ◊
inte bra , inte bra.
jag vet inte :(

men jag ska upp halv åtta och kanske borde sova snart !?
men ååhhh , blir nog att träffa jjosse♥ innan matchen på söndag , ← i ockle ;)
rööööööööööööööööööligt  , JA !
matchen mellan ifk och eskil ( herr a-lag ) gick hur dåligt som helst :( http://www.sn.se/nyheter/videoochljud#DRhrW95QNj7iUWQXS1gvrA ← video:(
matchen slutade 23 - 39 ;//
skola imorgon till tolv sen ner vidare mot multi och kolla tjejernas match ! söndag match mot guif !
repris .
ska leta sida med fina converse nuuu ! :p

MoHaHa (?) xd

haha , men godomrgon !
fixade tbx kategorin igårr !
iddag blir det nog ner på stan och kolla på skor !
nu orkar jag inte skriva mer :(

HEJ DÅ :(
haha ful :( kolla tänderna :((( buhuhuu.

skola , läxor , träningar , kompisar , familj !

tjaa !

kollar på idol nu. skolan gick bra !

TILDA J*veln har ändrat med kategorin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu tänker inte jag skriva mer ............
HEJ DÅ!

hej

nu hr ni fått en uppdatering :)
gammal bild ...

godmorgon !

hej !

vaknade vid halv tio , lr mamma kom in och väckte mej. då tog jag på mej mina kläder och gick ut en ganska lååång preomenix med ladde ♥ mötte min h-tränare oxå ! idag ska jag och tilda cykla till sporthallen vid ett-tiden för vårat ÄLSKADE handbollslag ska spela match , eftersom jag var sjuk den här v:an får inte jag vara med , och tilda vet jag inte vrf hon inte fick va med . ;s men efter deras match är det nån timme kvar till herrarnas match då vi ska gå in med herrarna :| nu ska jag gå och borsta tänder !
.
men vi hörs nog innan vi drar !

/Elsa


tagen med min digitalkamera .

jag är med och tävlar hos emilia !

jag är med och tävlar hos emilia :)
var med du oxå ! http://emlas.se/2011/october/vinn-presentkort-pa-jfrse.html#comment
/Elsa

b-l-o-g-g-t-i-p-s !


moa lindén ♥
ebba carlsson ♥
elsa hallberg ♥
julia comstedt ♥
kajsa persson ♥
linnea thell ♥
matilda kjell ♥
mooa ekström ♥
det är dom bloggarna jag läser lixom dagligen , sen läser jag ju andra jag hittar genom andra blogg och så ;)
/Elsa

TRYCK PÅ BILDERNA , DÅ KOMMER DU TILL DERAS BLOGGAR !

godmorgon ! 2011-10-08

hej !
han inte berätta klart igår föör jag skulle hjälpa chelsea .
men efter rosvalla kom mamma och hämta oss så åkte vi till mormor !
hon bjjöd på mat och så , jääääääääääääääääääääääääääääääätte gott !
sen stanna vi på staoil och köpte godis ^^ och sen åkte hem , satt vid tv:n och datorn :p haha.
jag vaknade vid  09.30 ;)
idag vet jag inte vad som händer ! sms:s, ring, komentera :)
/Elsa


bild från sommras .


har blivit kär ...

i dessa .
har en väldig lust att trycka på "lägg till i varukorgen" och sen "till kassan" ! men finns just nu bara i st.41 och uppåååååt oh så stora fötter har jag inte riktigt än iaf ! ;)
/Elsa

21:47

hej !
kom från mormor för en 45 minuter sen ! vi åt där , gott som in i ..
skolan rullade på som vanligt , efter drog vi till rosvalla med härliga människor , blomman, tilda, moa, lojsan, ebba, aya, jacob strid, kåbring, elin, alexandra, theo, lucas, eric & martin ! tror det var alla . vi gjorde allt ifrån att sitta i sofforna och vara ute på parkeringen ? xd :p hade iaf riktigt kul ! ska hjälpa chelsea nuuu.
vet inte om jag skriver mer ikv :p
/ELsa


godnatt !

hej !
ska sova nu , harblivit sent två kvällar i rad nu..
berättar nog om dagen imorgon !
gonatt ' ♥
/Elsa



godnatt , skola imorgon...

ses/hörs imorrn ♥
sovgott'
/Elsa

iGoogle

tjena :)

nu skriver Elsa , bara såatt alla vet :)

jag och tilda sitter med varsin dator i knät i mitt rum ! båda bloggar absolut inte , nänä ...
jag har precis fattat mej på iGoogle ! fast jag fattar inte , men strunt samma !

OCH så mst jag ha den UUUUUUUUUUUUURGAMMLA datorn :(
nu mst skiten startas om om 14 min :(

jag sparar det i utkast så fortsätter jag sen ! SMART VA ? :D

nu ska jag starta om ,

fortsätter snart ! :)

KLAR ! haha , smart som jag är så ser ni ju inte att jag gick :( hahahahahh.

jag har dilat med tilda, JAG SKA FÅ DEN PROFFSIGA DATORN ! :D

chattar med loova på fb oxå ♥ ska typ närsomhelst kanske fixa header åt hne ;)

nu sparar jag det här inlägget i utkast tills jag får webbkamera datorn så jag kan ta en nuuu live bild :p


italien -2010

HAHA , FUL :(



:( ful :(




f*ck nu fick jag nog kramp PÅ handen :( ajajajajaj..

 

hörs imorgon ikv elr aldrig ♥

 

/Elsa


iGoogle x2

HALLOJ!
nu sitter Elsa och jag är vid varsin dator och håller på med iGoogle :P (ointressant)
och båda bloggar ju inte heller...
och har absolut inte samma rubrik nej nej...
efter som jag är så ointressant täker jag skriva lite om min dag.
  1. Jag vakna åt frukost och borsta tänderna.
  2. Råkade väcka Elsa, kollade sedan på vakna med the voice
  3. Gick till skolan där jag hade rain over me i huvudet HEELA dagen...
  4. Efter skolan gick jag och Isabell till tjejgruppen på Frasse. (Säger typ aldrig det men tyckte det lät lite coolt)
  5. Där pysslade jag, och sedan gick jag hem.
  6. Hemma åt jag middag (ungspannkaka med bananmos)
  7. Och nu sitter jag här och bloggar :)
Ja det var min dag :)
//Tilda ♥




dag 1

http://aworldoftwopeople.webblogg.se/2011/august/hej.html#comment

tryck däär ^
Dag 1 - Om oss.

Dag 2 - En person jag saknar

Dag 3 - Det här gör mig glad

Dag 4 - Några bilder jag gillar

Dag 5 - Hur man vinner mitt hjärta

Dag 6 - Sporter jag går/gått

Dag 7 - Saker jag inte klarar mig utan

Dag 8 - Smink jag inte klarar mig utan

Dag 9 - Något jag vill göra just nu

Dag 10 - Platser jag besökt

Dag 11 -En Vana jag önskat att jag inte hade

Dag 12 - Mitt senaste inköp

Dag 13 -En Bild på mig och mina vänner

Dag 14 - En serie jag gillar

Dag 15 - Mina Drömmar

Dag 16 - Mina 5 Favorit Plagg

Dag 17 – En bild som är från när jag var liten

Dag 18 - Min Familj

Dag 19 - I min väska

Dag 20 - En bild på mitt rum

Dag 21 - en bild på mitt första husdjur

Dag 22 - Min Favorit Mat

Dag 23 - Favorit Årstid

Dag 24 - Mina rädslor

Dag 25 - Min Favorit Plats

Dag 26 - Min Framtid

Dag 27 - Det här saknar jag

Dag 28 - om det var min sista dag

Dag 29 - Saker jag inte klarar mig utan

Dag 30 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen

/Elsa & Tilda

hemma .

halloo .
hemma från faarmoor och faarfaar nu !

gjorde inte så mkt där. farmor kom och hämta mej , runt kvart i tolv . när vi kom fram så va farfar och ladde ute på tomten och väntade på oss. ladde hade nämligen rullat sig i koskit på labro. det visste ju inte jag så han sprang fram till mej , och så "krama" jag han.. och j*vlars vad det stank om han . så när vi kom in fick farfar duscha av han, hehe. vet inte riktigt vad vi gjodrde hela dagen!
aja , iaf han inte bloogga så mkt efter jjag gjorde designen fick brottom..
hehe , men tilda vet iaf inte om att jag ändrat den, hehe. men jag tror och hoppas hon blir nöjd hon har sett den innan men då fatta vi inte varför det inte blev " kategorier" "länkar" "hem" och de där uppe , så nu är den myyyyyyyyyycke snyggare ! och så fick jag dit bilderna på sidan oxå , nöjd tjej :)

ska ta och läsa lite bloggar nu !
just nu , fin.. elr inte ! ful och tillgjord min ;s

/Elsa

nu funkar't

hejsvejs
då :)

ny design .

hej .
nu har gjort ny design men den funkar typ inte , egentligen ska den se ut s häääääääääääääääär :
http://eelsadesignar.blogg.se/
nu kom jag på att jag kanske glömde den en kodmallen ^^
ska gå och klä på mej farmor kmr och hämtar mej kvart i tolv !
hörs ksk via mobben innan jag kmr hem ♥
/Elsa

5 okt 2011

goooooooooooooooodmoooooooooooooooorgooooooooooooooooooooon !
hostar 24/7. :((
sitter och kollar på vakna med the voice ! det är faktist väldigt bra ^^ ( för er som inte fattar det så är jag sjuk idag oxåååå :( )
en ful liten fråga men :

tkr ni förkortningar är skönt elr tkr ni som en av min föredetta kompis att det är för töntar ?

imorgon hoppas jag det blir skolan ^^ fast vi ska ha geografi prov D':
hihi , jag såg den första gången hos farmor och farfar , farmor : den här den blir man glad av !
sant ! ;)
äter macka nu .
hAhA , ni ffår en bild på min tapet jag ska haa ! :p
'
linns toffs
från skolavslutningen ..
/Elsa

don't worry be happy - Bobby McFerrin


J*VLAR :O :D

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !

jag är :

gllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaast.se !!!!!!!!!!!!!!!!!! xd

hahah , ksk töntigt med skiter jag ,

idag har vi nytt besöksrekord :D 24 j*vla snälla söta personer !! ♥

älskarer läsare !!! :D

hahahahahahahaha , iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih !

hahahhahahahahahahhahha

PUSS ! ( ? xd )

baradantadantaaaa (?)

hej :)

nu kommer vinnarna ! :)

vinnare 1 ♥ 
vinnare 2 ♥
- vinnare 3 ♥
- vinnare 4 ♥

GRATTIS !

och ni som inte vann , lycka till nästa gång ! ♥

P.S det blev fyra vinnare ^^

kram
Elsa & Tilda

just nu ...

hej , just nu skriver tilda lappar medans jag bloggar ^^

men har rotat fram den uråldriga datorn .

nu ska vi dra lott

hörs när som helst ;)


drar till woken ( thai trorjag ;)

^^

stryker det med dålig uppdatering ;)

Hej sitter i farmor oh farfars soffa och väntar på att tilda ska komma , nu kom hon ! Nu ska jag sluta skriva . / Elsa

drar till farmor och farfar när som helst ;)

japp ,, hörs när vi kommer hem !

dagens blogg !

japp, tar dagenss blogg idag!
Gör så här: komentera här under " jag är med " & ditt namn och bloggadress ! lägg gärna upp en länkning på din blogg till mitt inlägg för att öka chansen att vinna , om du gör det kan du gärna skicka en länkning på det inlääget i komentaren ;)

Jag gör så här: jag lottar ut 1 förstavinnare , en andraplatsare , och en trea , alla får länkning !!

gjorde den nyss :p

/Elsa

xd

hahahahahhahahahhahahahahhhahahahhahahahahha , soppa jag är :(
som ni såg skrev ju tilda i förra inlägget att det baraär att trycka på ändra redigerare ;o hahah :(
drf ska ni få vääääääääärldens bomb med bilder :)
speegel bild -.-
hhaha.
♥♥♥♥♥♥
sry men jag orkar inte fler , det va segt idag ^^
/Elsa

4 okt 2011

godmorgon ! pappa ringde precis nyss och fråga hur jag mådde. jag mår bra, FÖRUTOM att jag kanske har feber och hostar som en galning ( :( ) så han skulle se om han kunde smita in på ngt apotek och köpa ngt som dämpar hostan . jag och tilda sov i vardagsrummet inatt ^^ så jag ligger i min säng och har datorn i knät och teven på , på disney channel "junior" :p hehe , men det finns inget bättre . jag har jätte lust att förnya designen lite iaf texter oh sånt ! jag tkr ni ska bli bättre på att kommentera och sånt! tkr ni att vi ska ha typ frågestund elr ngn tävling typ dagens blogg elr så ? ;) jagg tror jag tar dagens blogg idag faktiskt ^^ hihi. jag ska till farmor och farfar idag vid tolv oxå . så uppdateringen blir inte den bästa , men egentligen så ska jag ju vara i skolan ;) men det kmr nog ngt inlägg från mobben ! EN LITEN FRÅGA : NI SOM HAR BLOGG , PÅ BLOGG.SE. KAN NI LADDA UPP BILDER ? det går ju somsagt inte för mej :( det går inte att ha tjocka bokstäver, elr kursiv elr understrukem text.nu ska jag fixa lite things. /Elsa

larte aligatatr ;P

TJENARE MANNAR!
Det var ganska väldigt länge sen jag blogga :(
men nu sitter jag i pappas rum och ska snart gå till skolan :)
och efter om elsa är sjuk så får jag gå elr cykla själv har inte kommit på vad jag ska göra ännu ;D
// tilda ♥

p.s om man inte kan se fältet där man laddar upp bilderna och sånt tryck på Ändra redigerare

13 hela läsare , det är nytt rekord , jaaaaaaaaaaa , jaaaaaaaaaaaa ( absolut inte nellie berntssons fötti cemtimeter :) )

jaoo ,:D

tillfällig '

tjena ! ny header ! https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2917009/images/2011/ttildfligels_168841431.jpg bildenn ha r ni däääär :) finns fortfarande näääästan bara på http://elllsas.blogspot.com/ /ELSA OCH TILDA

hehe.

nuuu: http://elllsas.blogspot.com/ http://elllsas.blogspot.com/ http://elllsas.blogspot.com/ http://elllsas.blogspot.com/ http://elllsas.blogspot.com/ http://elllsas.blogspot.com/ http://elllsas.blogspot.com/ http://elllsas.blogspot.com/ tills det går att ladda upp bilder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vad häääääääääääääääääääääääääääääääääändeer ? :((

hej. det gårinteattladdauppbilder :( hejdå. /ELSA

godmorgon, 3 oktober 2011, sjuuuuk

Godmorgon ! Sovit gott? Det gjorde jag, förutom när jag vaknade några gånger. Tilda väckte mej idag. Jag låg kvar i sängen ett tag.. Sen frågade jag om tilda skulle cykla, så gick jag och satte på tv,n och kolla lite innan jag hämta frulle! Så kom pappa och hämta mej oh ladde och skjutsa oss till farmor och farfar, där jag är nu. Skriver nog senare ! /elsa

sick, a headache and possibly fever.

ja . kul. elr inte. bild-raden är fortfarande borta .? kollar på disney channel " hannah montana " ^^ nu orkar jag inte skriva mer. jag vet att det inte är roligt att läsa en blogg utan bilder ! hejdå. onöööööööööööööööööödigt inlägg jagvet. /Elsa

sovit gott ?

Hej ! Sovit gott? Det har inte jag gjort elr dom timmarna jag fick sova sov jag ganska helt okej , jag är ju tept ( stvs? ) i näsan och inte ont i halsen just nu . Men jag tog en tablett igår ;) Idag vet jag somsagt inte vad vi ska göra. Skola imorgon ju. /Elsa

hos farmor oh farfar :)

Hej ! Bloggar från mobilen , kollar på fotboll ! Vi har haft det mysigt och ätit god mat ! Blir nog inte så jätte sent ikväll. Imorgon vet jag inte vad vi ska göra ! Är förskyld , har ont i halsen och snuvig :( På teven går " inter - napoli 0-0 " ! Heja INTER ! Nu ska kolla fotbollen . Hörs imorgon ! / Elsa

hos farmor oh farfar :)

Hej ! Bloggar från mobilen , kollar på fotboll ! Vi har haft det mysigt och ätit god mat ! Blir nog inte så jätte sent ikväll. Imorgon vet jag inte vad vi ska göra ! Är förskyld , har ont i halsen och snuvig :( På teven går " inter - napoli 0-0 " ! Heja INTER ! Nu ska jag kolla fotbollen . Hörs imorgon ! / Elsa

mobilblogg

Yes , nu går det att blogg från Internet på Xperia X8 ! Godmorgon iaf , sovit gott? Jag har haft ont i halsen hela natten och igår kväll! :/ Jag har fortfarande ont , ska snart gå köpa halstabletter. Igår va jag ju med isabell , jag fotade hne ;) en del bilder blev riktigt bra ! Idag trorjag att jag ska va med ebba & julia ! Det va typ 1 månad sen vi träffades :/ Det går iaf inte att lägga upp bilder :( /Elsa

RSS 2.0